Arvot ja tuoteperiaatteet
Tuoteperiaatteet ja ekologisuus
HomCare on tehnyt vuosikymmeniä aktiivista tuotekehitystyötä luodakseen Swipe ja BioSwipe ja NaturCare tuotesarjat.
Päämääränämme on aina tehokkuus, taloudellisuus ja turvallisuus.
TEHOKKUUS on kiistaton - Tuotevalikoimamme sisältää erinomaisia kodin puhdistus- ja hoitotuotteita sekä tuotteita henkilökohtaiseen hygieniaan ja ihonhoitoon –sen vahvistavat myös tyytyväiset asiakkaamme.
TALOUDELLISUUS syntyy ennen kaikkea tuotteiden tiivistämisestä: säästämme kuluttajan kustannuksia tuotteiden riittoisuuden ansiosta ja yhteiskunnan kustannuksia vähäisemmän pakkausjätteen ja energiansäästön kautta
TURVALLISUUS käyttäjälle, puhdistettavalle kohteelle ja ympäristölle on keskeinen ja jatkuvasti ajankohtainen tavoite tuotteidemme kehitystyössä.
Missio, visio ja arvot
Missiomme on helpottaa ihmisten arkea, jotta ihmisillä olisi hyvä olla.
Arvomme ovat jatkuva kehitys, ekologisuus ja yhteisöllisyys.
Jatkuva kehitys näkyy halussamme seurata muuttuvaa maailmaa niin tuotekehityksen kuin muuttuvien toimintatapojen suhteen. Haluamme löytää kodinhoitoratkaisuja, joiden avulla saavutamme visiomme eli ihmisten ja perheiden hyvinvoinnin.
Ekologisuus näkyy tuotevalikoimassamme ja toiminnassamme. BioSwipe-sarja on hyvä esimerkki tuotteista, jossa ympäristöystävällisyys on huomioitu täydellisesti. Tiivisteajattelun ansiosta muovijätettä kertyy huomattavan vähän ja koska tuotteet ovat monikäyttöisiä, omia tuotteita ei tarvitse eri käyttökohteisiin.
Yhteisöllisyys näkyy toiminnassamme niin HomCaren, Edustajien kuin asiakkaidenkin välillä. Olemme helposti lähestyttävä perheyritys, joka haluaa kehittää toimintaa yhdessä Edustajiltamme ja asiakkailtamme saadun vuorovaikutuksen avulla. Yhteisössämme on mukana vuosikymmeniä toimineita Edustajia ja yhdessä olemme tiiviiksi muodostunut HomCare-perhe.